Meer en meer mensen laten hun dagelijkse boodschappen thuis bezorgen. Albert Heijn rijdt voorop in deze dynamische markt en heeft als doel de komende jaren te blijven groeien. De helden in deze markt zitten achter het stuur van de bezorgwagen en Albert Heijn heeft er meer nodig. Veel meer. Wij gaan samen met Albert Heijn op zoek naar deze helden.
De echte Albert Heijn bezorgers staan centraal in deze campagne. In alle uitingen dus ook in onze keyvisuals. We hebben ervoor gekozen de bezorgers in hun meest herkenbare positie vast te leggen. Vlak voor ze bij de klant aanbellen, met een grote klantvriendelijke glimlach en een kratje vol met de lekkerste boodschappen. Hier zien we Brian, Nina en Indy. Echte bezorgers van Albert Heijn, op weg naar hun volgende bezorgadres.
De bezorgers van Albert Heijn hebben liefde voor hun klanten en liefde voor de boodschappen die ze bezorgen. In welke situatie ze ook terecht komen, hoe hoog de druk ook is, ze blijven presteren op het hoogste niveau, met maar één doel voor ogen: een tevreden klant. Dit klinkt leuk op papier, maar bewijzen de bezorgers dit ook in de praktijk? We hebben het getest. De ingrediënten? Echte acteurs, een paar verborgen camera’s, een hachelijke situatie en onze helden: drie echte AH bezorgers. Have fun watching:
Naast het bezorgen van de dagelijkse boodschappen, is Albert Heijn ook zeer bedreven in het bezorgen van een baan. We hebben een bezorgwagen omgebouwd tot een sollicitatie wagen. Op iedere plek in Nederland kan je deze bus tegenkomen om jou direct een baan als bezorger te bezorgen. Dat is…nou ja, waarom ook niet de nieuwe pay-off gebruiken…dat is het lekkere van Albert Heijn!
Op de belangrijkste social platforms plaatsten we teasers voor de film. Benieuwd hoe het afloopt? Click en bekijk de gehele film. Op de landingspagina kan je vervolgens direct solliciteren.
We deden wat iedereen ons had afgeraden. December is een drukke maand in alle opzichten. Ook in medialand is de drukte gigantisch. Alle adverteerders willen hun plekje veroveren op bijvoorbeeld TV, online, op de radio of op straat. Dat zijn dure plekjes. Ideaal moment voor een wervingscampagne? Nee. Hebben we het toch gedaan? Ja. Krachtige content weet immers altijd zijn plekje te veroveren. Dit was geen gewone productie. Dit was pure choreografie. Goed kijken!
Daadwerkelijke cijfers mogen we niet noemen, maar er rijden inmiddels vele nieuwe AH bezorgers rond.
Hidden cam en prank pionier. Gewoon even een dikke shoutout naar meneer Inbar.
En dit is nog maar het begin. Er gaat nog veel meer gebeuren. Houd deze case pagina in de gaten!