Hoe een doolhof en Virtual Reality de ingrediënten zijn voor een succesvol business to business concept.
Hypertherm is marktleider in de wondere wereld die ‘plasma snijden’ heet. Plasma snijden? Yep, met plasma techniek door dik metaal snijden.We merkten al snel dat in deze branche alles draait om de snijkwaliteit van de systemen. Samples worden met haviksogen van dichtbij bekeken. Helemaal als Hypertherm met een fonkelnieuw systeem komt: de XPR300! Maar hoe glad snijdt dit nieuwe systeem af? Hoe gaan we prospects van Hypertherm online overtuigen van de snijkwaliteiten?
Ken je die film? Weirdo uitvinder papa verkleint per ongeluk zijn kinderen met zijn verklein machine. Brainwave! Wat als we nou eens een doolhof snijden met de XPR300 en wat als de klanten en prospects van Hypertherm dan als het ware virtueel verkleinen en in dat doolhof kunnen rondlopen? Dan zit je echt met je neus op het gesneden metaal. Topidee! Maar hoe?
Het bereik binnen de doelgroep
De snelste tijd behaald met ‘easy’ doolhof
Zomaar een reactie op de beurs in Hannover tijdens het spelen van de game met de Oculus Rift